UYKUsuz her gece!

Standard

Hamileliğimde okuduğum kitapların hiçbirinde mi yazmıyordu bebekleri uyutmanın yolu?

Yazıyor muydu hatırlamıyorum. Sen doğduktan sonra okur oldum bebek kitaplarının uyku kısmını. Bir online siteye bile üyeyim uyku problemimiz yüzünden. Ne yan komşumuzun uyuyan kızını ne de annemin alt komşunun 20.30’da uyuyan oğlunu örnek almıyorum. Kanıksadım içinde bulunduğumuz uykusuz hali.  Bizim durumumuz bu. Sakın ha yakındığımı düşünme: Birgün herkes gibi akşam olunca yatacak sabahın ilk ışıklarıyla uyanacağız ve bugünleri unutmuş olmamak adına not ediyorum bunları.

Akşam 22.00’de uykun geliyor ama kaçırmak istemediğin koca bir dünya var hızla dönen. Işıltılı gecede sen de yer almak istiyorsun aramızda. 23.00’e doğru iyice sersemliyorsun. Emip uyursun diye düşündüğüm oluyor (Kendimi kandırıyorum aklımca.) emip ayağa kalkıyorsun 🙂

24.00’e gelirken saat, baban alıyor seni kucağına; birlikte yatağa gidip müzik, projeksiyon ve bir kutu oyuncakla uyku alıştırmaları yapıyorsunuz. Bence uyuma yarışmasında baban birinci oluyor ama sen ikinciliği bana kaptırmıyorsun. Babandan hemen sonra sen de dalıyorsun mışıl mışıl. Kaça kadar deliksiz uyuduğunu ya da gecede kaç defa uyandığını sorma, yazmayacağım. Sonra bana borçlu hissedersin kendini 🙂 İstemem 🙂

Öyle güzel pozisyonlara giriyorsun ki geceleri. Tüm yatağı turlayıp arada bizi itip kendine daha da geniş(!) yer açıyorsun.

Seninle uyumayı, uyanmayı; seninle olan her şeyi çok seviyoruz  ♥

One response »

  1. Akıp giden hayatta doyasıya varolmak:)))
    İnanç teyzesi gibi geceleri uyanık olmayı cok seviyor Berkerim.
    Okul zamanı gelince “anneciğim biraz daha uyuyayım lutfeeeeeeennnn” diye yalvaracaklar nasıl olsa:)

Bir Cevap Yazın

